Fin helg

Felicia | 2013-09-29 | 20:36:54

Min helg har varit himla fin och välbehövd efter en lång vecka i skolan. Spenderade min fredagkväll med fina vänner, bl.a. dem på bilden. Vi hade en trevlig tjejkväll bestående av tacos, charader och långa samtal blandat med godisätande. Och efter alldeles för lite sömn så åkte jag till andra sidan Skåne för 18års-firande av min bästa vän, Emma. Även det var himla fint och hon blev så glad för sin present - en resa till Stockholm då vi ska se Jonas Gardells show "Mitt enda liv". Så om två veckor åker vi!! 




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Linnéa Alpsten
2013-09-30 | 10:08:25

Men vad mysigt det låter :D Godis <3

▲ selina
2013-09-30 | 18:27:18

Vad kul att du är med och tävlar om ett par shorts på min blogg, LYCKA TILL!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback