a hero of war, is that what they see?

Felicia | 2009-12-06 | 14:41:58
HRM, kände att det var dags för en uppdatering, kanske?
MMMMMMMHHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMM, helgen har varit bra ♥

I fredags hade min klass ett sånt disco för småbarn :')
SHIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEET, vad det var kul är allt jag kan säga.

Och igår åkte jag, Paula och Spången till malmö och julklappsshoppade, mhhhhm ♥
Fast sen tappade Paula bort min julklapp på bussen :((
Menmen.. det fixar väl sig :'D

Och idag är det andra advent!
Och jag har redan hunnit med att vara på dop och kollat på lillebrors bandymatch idag..
Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och dricker te :)
Senare idag ska jag till kyrkan igen med konfan.. och då blir det att sjunga solo.. hrm.
önska mig lycka till ♥




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback