JULLOV!

| 2009-12-20 | 17:17:52
YEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Nu är det äntligen jullov!
Och det firades lite i fredags, med en liten "julafton" - tillsammans med Elin, Spången, Asse och Paula.
Hehehe, det var riktigt kul ♥
Jag fick; mjölkchoklad (MUMMMMMMMMMMMMS), en t-shirt med coolt tryck (♥) & lösögonfransar (KKKKÄRLEK ♥)
Hihi. Mina vänner är bäst. Och vi är sämst på att julklappsshoppa, heheh..

Och igår så var det dags för vinterns första pulka-åk! Hehehe.. Vi gillar att åka in i buskar.. :)
Och sen avslutades dagen med att jag sov hos Elin.

Och idag har jag i princip inte gjort någonting alls.. Jag har spelat PS2 - som den nörd jag är ♥
Sen har jag spelat farmville.. Och jag kan inte hjälpa att jag är beroende :(
Och sen har jag hjälpt mamma att skotta och ätit gröööööööt ♥
Det känns verkligen att det snart är jul.. Men det räcker väl med snö nu?





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback