sextondedecembertjugohundranio.

Felicia | 2009-12-16 | 19:13:54

Hrm. Funderar på fixa en ny header och sånt. Ska nog ta och göra det.
Lite mer julkänsla. Hihi.

TVÅ DAGAR KVAR TILL JULLOV.
- jag gillar't.
Och på fredag så firar man ju även en "mini-julafton" med sina underbara kompisar och delar ut julklappar. Och det ska bli mycket trevligt, jaaaaaaa. Och jag har hittat mitt nitbälte :) Det var borta innan (uppenbarligen, hahaha). Lol. Jag är fett random.
MHM, imorgon är det ingen riktig skoldag heller. Vi åker till Dalby någon gång vid nio och kollar på en teater; "Henrik - en tönt" <- OCH DET ÄR STÅLHENRIK FRÅN JULKALENDERN <3<3<3<3<3<3<3<3
Och sen kolla på volleybollen, niorna VS. lärarna. KUL.
PUSS





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback