Idol-vecka ♥

♫♪♫♪ | 2009-11-28 | 18:51:09

Har inte skrivit på bloggen på hela veckan, så kände att det var dags för en uppdatering..
Hela veckan i princip har bestått av idol. Eller iaf nu i slutet av veckan!
I torsdags så åkte jag, Elin och hennes lillebror till Malmö Arena och kollade på genrepet av idol och sen vann vi också fyra backstage biljetter till fredagen!!!!!! ♥
Ehehehe, vi blev en aning överglada..
Och då så är vi så snälla, så vi tar faktiskt med våra småbröder dit.. Så åkte vi dit och det var riktigt coolt att sitta backstage.. Det var helt annorlunda och man fick se hur allting gick till där bak och så (:
Och så signerade mariette och erik mina skor! :*
Kan fixa en bild på det senare, mhm.

Här är iaf ett collage på Erik, med bilder jag tog igår.
(Och dom flesta av mina bilder va på erik, hehe..)





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback