Sjöbo

Felicia | 2010-04-05 | 19:25:01
Igår så fixade vi lite på mitt rum. Det är fortfarande rätt.. Ofixat, haha, men vi håller på. Fick bl.a. en ny säng igår och en ny TV, hehe. 42". Dock inte platt, men det gör ingenting. Efter vi fixat lite så åkte jag, pappa och lillebror till Sjöbo (pappas släktingar) och åt ännu en påskmiddag. Sen sov vi över där och idag skulle jag egentligen åkt till Malmö och träffat en massa underbara människor, men det blev inte så.. Så vi åkte och bowlade och JAG VANN. Hehe. Tänkte att alla ville veta det. Nu har vi ätit middag och har en äpplepaj i ugnen och sen tänkte jag gå och duscha och sen sova, för imorgon är det skola.
PUSS




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback