And I need you like a heart needs a beat.

Felicia | 2010-12-06 | 19:12:27


Nu har andra veckan under praon börjat. Älskar att praoa. Slipper all stress i skolan och så. Och att jag är i en musikaffär hela dagarna gör allting bara bättre. Tar också en extra tidig buss varje morgon så att jag kan hälsa på Paula på hennes praktikplats och dricka varm choklad, hehe. Asgott! Har dock blivit lite ändringar nu, så Paula ska praoa med mig på Into Music istället, hihi. Kommer bli riktigt bra, även om det bara är fyra dagar kvar på praon.

Och på lördag drar jag till Ullared och shoppar, omnom. Älskar det. Kommer bli riktigt bra! Och efter det ska jag vara med finaste Jacob som jag även har fem underbara månader med idag, hihi.
Livet är underbart.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback