Let me light up the sky, light it up for you.

Felicia | 2010-12-12 | 17:37:51


Helgen har varit riktigt bra. I fredags var det ju idolfinal och det ägde. Jay vann (!!!!!!!), vilket jag var nästan helt säker på och hoppades på. Blev så glad när han vann, hehu. Och alla mina vänner uppdaterade på facebook att Jay är bäst, blev glad då. Och igår så gick vi upp klockan fem på morgonen (tyck lite synd om mig?) för att åka till Ullared och det ägde. Förutom att jag var förkyld som ett as och var helt sjuk och äcklig. Men det var asbra och fick många fina kläder osvosv. Letade efter Morgan också, men hittade inte honom............... Blev ledsen då. Men vi hittade Ola-Conny, så tog bild på honom med min lillebror, HAHA. Fint ändå. Sen kom Jacob hit och vi åt pizza, chips och drack coca, kollade på pensionärsjävlar och någon film. ASBRA.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback