Let me tell you why, I would die for you.

Felicia | 2010-12-13 | 15:59:22


Varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större.
Varje gång du möter min blick, hör jag ditt hjärta ge mig blod.
Varje gång du möter min blick, går en störning genom ljuset.
Varje gång du möter min blick, vet jag vem jag är.

Nu har skolan börjat igen, blöh. Plus att det var lucia idag, så behövde vara på skolan extra tidigt. Har inte gått upp före åtta på två veckor och nu var jag tvungen att gå upp halv sju, gud. Skulle vara på skolan halv åtta, trodde jag skulle dö. Sen var det luciatåg och så, rätt misslyckat, imo. Vi hade ju inte hunnit träna så mycket pga prao och så. Och så var jag nära på att svimma. Tycks ha varit det enda intressanta med årets luciatåg? Äh, jag vet inte. Och nu måste jag göra en massa läxor, som jag ångrar att jag inte gjorde under praon, uh.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback