Once upon a time, I didn't give a damn.

Felicia | 2010-12-23 | 11:54:55

Lite uppdatering igen, jao. Julavslutning i tisdags och det var helt okej. Slutade vid tio, nice. Fick mina betyg också, är riktigt nöjd faktiskt. Höjde mig i åtta ämnen och fick mitt efterlängtade MVG i matte, yes! Efter det så stack jag och Paula hem till mig och fixade lite, för sen på kvällen så skulle jag, Paula, Asse och Wilma ha vår "julafton" om man säger så. Byta julklappar, kränga godis, sova över och sånt där. Riktigt bra. Och igår sov jag hos Elin. OCH IMORGON ÄR DET JULAFTON?!




▲ KOMMENTARER ▲
▲ emma
2010-12-23 | 13:41:25

ofta du har fucking MVG i matte?

jag får fan k´ämpa för att inte åka ner till ig :(((

▲ Joanna
2010-12-25 | 23:57:39

åh va fin du är.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback