You say this is suicide? I say this is a war.

Felicia | 2010-12-19 | 18:53:23

Lite uppdatering. Ah, blogg.se funkade ju inte typ i.. torsdags? Så kunde inte blogga då. I fredags var jag och julklappsshoppade med Paula efter skolan, hihi. Kom hem hyfsat sent och sen skulle hon fläta mitt hår till volleybollen (som är imorgon. PEPP!). Igår så åkte jag till Jacob, fast blev lite sur på skånetrafiken, mhm. Min buss var en halvtimme försenad, sen var tåget också en halvtimme försenat?! Frös somfan. ;_; Men kom ju fram till slut. Hörde också att jag har världens gulligaste pojkvän? Fick ett jättefint armband av honom i julklapp + ett jättefint hjärt-halsband som man delar, ihihihi. Åkte hem för några timmar sen och nu sitter jag bara här, blöh.
Men snart är det jullov, julafton och nytt år! Awesome.




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Joanna
2010-12-23 | 14:24:06

Söte! <3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback