You're the sun and I'm the moon.

Felicia | 2010-12-24 | 10:59:47

GOD JUL ALLIHOPA!
Det känns inte alls som om det är julafton.. Fett skumt. Det var ju precis sommar och sommarlov? HAHA. Askonstigt. Iallafall, så ska vi hem till våra kusiner idag, om ca en timme skulle jag tro. Sen ska vi äta god mat, kolla på kalle anka, öppna julklappar och ja.. sånt man gör på julafton haha! Och så har jag absolut ingen aning om vad jag ska få, så jag är riktigt nyfiken, hehe. :( hoppas, hoppas, hoppas jag får det jag vill ha. Då kommer jag bli riktigt riktigt glad! Men nu hinner jag typ inte skriva mer, måste fixa mig!
... och just det! BTW. Kommer inte kunna blogga nu på typ.. en vecka kanske. Ska fira jul med pappa imorgon och sen ska jag spendera typ en vecka med Jacob och fira nyår med honom hihi!





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback