Dålig dag

Felicia | 2010-02-15 | 18:31:45
Ja, hela förmiddagen var egentligen väldigt dålig. Först vaknar jag med värsta jättemega lockiga håret som inte går att platta (kanske inte så jobbigt egentligen), sen går inte musikprovet som planerat, senare ska jag till tandläkaren (men hade dock inga hål, hahaha), sen skiter sig min planerade praktikplats.

Men det finns vissa positiva saker också, som att; det snart är lov, det är 11 dagar tills Oscar kommer hit och det är 18 dagar till Tokio Hotel! Underbart.

BTW, så måste jag klippa snart.. Blir nog lugg igen.

[Edit: Bloggen är omgjord nu. Kanske blir några småförändringar några dagar framöver eller något, men nu får den nog se ut såhär ett tag.]




▲ KOMMENTARER ▲
▲ astrid
2010-02-15 | 18:59:47

VI MÅSTE TRÄFFAS!<3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback