En helt (o)vanlig torsdag

Felicia | 2010-02-11 | 22:14:13
Hehe, jag fann titeln lite rolig. Och den har en mening -betydelse- i dagens inlägg. Dagen har varit ganska epic, särskilt svensklektionen, men även små delar av kemin och SO:n. Jag orkar inte riktigt sitta och förklara allt, men det flippade helt enkelt ur lite när spången skulle förhöra mig och axel till svenskprovet som för övrigt är imorgon. Så jag och axel skrattade bort hela lektionen. Senare fick jag värk i kroppen efter idrotten, men det var inte särskilt länge.. Och på konfan bakade vi kladdkaka och pysslade! Lol, jag gjorde ett gulligt allahjärtansdag kort till Oscar. Gud, vad gullig jag känner mig. Och SO provet idag gick för övrigt väldigt bra.. Skrev lite mer än en A4-sida extra på en VG uppgift, ehe. Men jag hoppas det gick bra! Och imorgon har jag då svenskprov, som jag inte riktigt har pluggat till för att jag är så smart och glömmer svenskmappen i skolan. Förresten, så kommer jag säkert inte kunna sova inatt, har växtvärk i mitt högra ben för första gången på.. Evigheter? Iaf, nu ska jag smsa, sen sova!




▲ KOMMENTARER ▲
▲ emelie (H)
2010-02-13 | 15:52:02

HAHAHAHA, ärligt.

jag vet att det är normalt, men fan va kul, så växer du i ena benet och inte det andra så kommer du gå helt snett :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA :))


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback