IT'S LIKE.. AWZUM

| 2010-02-23 | 19:06:30
Igår-inatt-idag var awzum!
Jag tänker dock inte berätta såååå detaljerat vad som hände, haha. Men först stack vi och åt och så. Killarna var kräng, haha. Sen stack vi och köpte godis och massa sååååååånt. Sen stack vi då hem till Elias och ja.. Satte igång film och sånt direkt. Vid typ.. 4 tiden kanske, så stack Lars och Elias in på hans rum och bestämde sig för att sova där.
Alltså blev Eric lämnad kvar med mig, Elza och Bella. Men det var trevligt. Vi kollade på Hitta Nemo (andra gången den kvällen) och kollade på South Park i typ.. några timmar. När klockan var typ mellan 8 och halv 9 så somnade jag en liten stund och Bella också och Eric och Elza.. Vettefan om/när de somnade? Och idag har jag fått grädde på mig. Det var inte trevligt.
Eric och Elias skrev fina saker på mina armar. <3

Men det var så jävla bäst alltihopa, haha.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback