OHYEAH

♫♪♫♪ | 2010-02-03 | 20:52:38
Jag vill göra om designen på min blogg. Igen. Men jag vet inte hur. Ganska irriterande. Jag vill göra något med den, men.. Ja, jag kommer inte på något. Aja, vi får väl se senare.

Låtar ni borde lyssna på:
Cute Is What We Aim For – The Curse Of Curves
MaryJet – Lies Beyond
Silverstein – MY HERIONE - Acoustic Version
3OH!3 – DONTTRUSTME - Explicit Album Version
You Me At Six – Poker Face
All Time Low – Six Feet Under The Stars
Kent – Töntarna
Owl City – Fireflies
Fall Out Boy – I Don't Care
HIM – The Funeral Of Hearts
Bon Jovi – Bed Of Roses
Slipknot – Snuff
Falling Up – Fearless (250 And Dark Stars) (Exit Litghts Album Version)
Calle Kristiansson – Walking In Memphis




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback