Såhär går det

Felicia | 2010-02-08 | 16:28:00
Yes, jag har tråkigt, så jag snodde denna från Astrid.

THE BIG LOVE AND SEX TEST

Är du kär just nu? - ja.
Har du kysst någon idag? - nej.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - nej.
Har du ett förhållande? - ja.
Om nej, varför inte? -
Hur många har du varit tillsammans med? - typ 1 seriöst förhållande.
När förlorade du oskulden? - i'm still a virgin.
När går gränsen vid otrohet? - kyss, skulle jag tro.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej.
Har du sagt till en person att du var kär i honom/henne när du inte varit det? - kanske.
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - Felix.
Är du romantisk? - det vet jag inte.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej.
Är du svårflörtad? - egentligen inte.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - hrm..
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - don't remember
Hur länge höll det? -
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - nej.
Har du lekt med någons känslor? - ja.
Har du haft sex med över 20 personer? - nej.
Har du haft sex med över 5 personer? - nej.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - 1 år och 3 månader.
Och ditt kortaste? - <3
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - i haz a förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja, när jag va liten, hihi.
Är du en bra flick/pojkvän? - fråga oscar.
Hur många har du haft sex med i år? - 0
Vem sov du senast bredvid? (av det motsatta könet) -
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Oscar.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - nej.
När fick du din första kyss? - förra året.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - NEJ D:
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - hrm.
Vad gillar du för stil på killen/tjejen? - det spelar ingen roll, egentligen.
Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - har egentligen inte så stor betydelse, men svenska tror jag.


BTW, så måste jag plugga röven av mig denna veckan. Eller nu några dagar. I haz 5 prov mellan onsdag och måndag. Inte nice.
Onsdag: Teknik & matte.
Torsdag: SO - franska revolutionen.
Fredag: Svenska.
Måndag: Musik.





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback