Ingen bra titel.

Felicia | 2010-01-13 | 20:33:23
HEHE, snart ska jag kolla på American Pie på sexan. Eller ja, om 30 minuter.
Och trots att det är Band Camp - som jag har sett så många gånger.
Men man tröttnar aldrig. <3

Och för övrigt har det varit en bra dag. Förutom att Asse har lyckats smitta mig med sin jobbiga förkylning och hosta <-<
Så har drogat halstabletter hela dagen. Inte nice, inte nice. Och på lördag skulle Spången haft sitt biokalas och vi skulle se Avatar i 3D, men hennes bästis kunde inte komma, så det blir nästa helg istället. :)
Och idag har jag lärt mig "Shoreline" av Broder Daniel på gitarr, hihi. :*
Den är mycket bra, ja0.
Men nu ska jag gå och kolla på Family Guy med min lillebror, hihi.





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback