WTF PEANUT

Felicia | 2010-01-25 | 19:57:50
Titeln är skum.

Jag har varit jävligt inaktiv här, hrm.. Det måste jag göra något åt. Lol, trots att ingen läser och titlarna på mina inlägg blir cp :>
Menmen..
I fredags bowlade jag med Elin, vi pallade i en halvtimme, sen blev vi helt retarderat trötta och orkade ingenting, så hennes mamma hämtade oss och vi stack hem och åt pizza! Sen kollade vi på Let's dance och åt chips och godis och sånt där man gör en fredagskväll.
I lördags stack jag, Paula, Asse, Spången, Hannah och Alice och kollade på Avatar i 3D. SÅ SJUKT JÄVLA BRA VAR DEN! Jag började gråta :$
Och sen tog vi ur "glasen" ur våra 3D glasögon och nu använder vi de som nördglasögon - rätt fränt ändå :D
|
|
v


BTW, så fick jag feina skor idag av min mor som är så snel. <3





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback