Ah, glad!

Felicia | 2010-06-02 | 16:50:07
Har nästan tappat blogglusten lite + att jag typ inte kommer på något att skriva om. Förslag?
Det verkar som att någon har besvarat mina böner iaf, haha, det är äntligen fint väder! Har varit galet varmt hela dagen, så sjukt härligt! Dock har jag haft lite huvudvärk idag, men ja, inget kan förstöra mitt humör när vädret är så här fint. Och blev nästan precis klart med mitt SO arbete om Turkmenistan och har skickat in det till Maria (min SO lärare). Fett härligt att jag är färdig med det också!

Snart är det helg och Green day som gäller! Ah, fett peppad! Kommer bli sjukt awesome.
Sen är det bara en vecka kvar till sommarlov, ih! Sista veckan kommer vara fett härlig. Måndagen blir som en helt vanlig måndag, på tisdag är det vårkonsert (vet dock inte om jag ska vara med eller inte.. Kanske dags att bestämma sig nu?), onsdag är det "elevenrådets dag" och det innebär att man får välja mellan att spela fotboll eller bandy, kolla på film eller ha bild hela dagen, på torsdagen börjar vi nio och ska äta frukost tillsammans och sen städa ur skåpen och så slutar vi vid lunch och sen är det fredag och skolavslutning!
Har nog kirrat sommarjobb nu också.
Allt är helt awesome och inget kan förstöra denna dagen!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback