Green day 5/6-10!

Events | 2010-06-06 | 20:52:25
Åh, det var så sjukt awesome! Lätt bästa & häftigaste konserten jag varit på!
Jag & Elin kom dit lite innan klockan ett och senare kom Jacob och Sebbe. Vi stack och åt på McDonald's och satt och lyssnade på musik och så. Det var sjukt varmt och härligt också! Insläppet skulle vara kl 17, men folk började resa sig upp och så vid 16, och då kom vi helt långt fram, ahah! Tur.
Och när vi väl hade kommit in så hamnade vi nästan längst fram (wtf liksom? Vad hände? :D).
Vid 19 så började Johnossi spela - sjukt awesome btw! Lite senare så spelade Joan Jett & the blackhearts - också sjukt awesome!
Vid 21 så börjar Green Day spela och allt blir helt galet! Och det var så sjukt mycket folk där!
Dom tog upp folk ur scenen som fick sjunga i micken, stagediva och sånt! Helt galet! Och Billie Joe pussade två tjejer ur publiken, då blev man lite avundsjuk, ha ha. Dom sprutade också ut vatten på publiken och toapapper och dom hade en sån t-shirtkanon, ha ha. Det var helt galet alltihop!
Var helt hes efteråt och hade ont som in i h e l v e t e i fötterna och benen! Vi hade ju stått upp och hoppat mellan 16 och 01 typ, ha ha. Det var så jävla bäst!

















Fler bilder finns på min Facebook som ni hittar ovanför headern!




▲ KOMMENTARER ▲
▲ CUPCAK3NiNJA @ bdb
2010-06-10 | 17:27:15

Hahahaha, du fick med mina två klasskamrater och nära kompisar på översta bilden 8D


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback