There is no time for us - uppdatering

Felicia | 2010-06-10 | 20:53:25
Lite kass uppdatering, bara emotexter.
Men a, i onsdags så var det elevrådets dag, så antingen spelade man fotboll eller bandy, kollade på film eller hade bild. Jag och Asse kollade på film lol. "Det regnar köttbullar" och "14 suger". "det regnar köttbullar" = typisk Feliciafilm! Hahah, jag var typ den enda som skrattade emellanåt. :( Men vår klass vann hela bandyturneringen och kom trea på fotbollen! Bra jobbat.

Idag så började vi nio och åt frukost tillsammans i klassrummet. Efter det så städade vi ur skåpen och slängde onödiga papper i mapparna och sen slutade vi halv tolv. Fett chill. Så jag köpte ett mjölkchoklad (behövdes dock) och sen stack jag och Paula hem till mig.

Imorgon är det skolavslutning, jag behöver sommarlov! Dock lite sorgligt att vi snart börjar nian, vilket betyder sista året i denna underbara klass. Fan vad vi är bra!
Imorgon ska jag, Asse, Wilma och Paula ha vår årliga skräckfilmskväll också, hos min mamma. Hon är ju på semester så vi är ensamma hemma. Fyfan vad rädda vi kommer vara, men fett värt!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback