HEY YOU

Felicia | 2010-03-09 | 19:20:50
Tokio Hotel – Hey You
^ Jag har blivit lite smått beroende av den låten, ja. Eller.. Av hela skivan - hela bandet. Underbart. ♥

Och nu har jag gjort om bloggen en aning. Igen. Men nu blev jag väl rätt nöjd och så får vi väl hoppas att jag har kvar det såhär ett tag. Det verkar inte riktigt som om jag klarar av att han en design särskilt länge, men jaja. Igår hade jag studiedag, det var riktigt skönt att få sova länge på morgonen, haha! Men jag hittade dock inte på något resten av dagen vilket inte var lika.. Roligt. Skola idag då, hade dock ont i huvudet nästan hela dagen, men bestämde mig för att inte gå hem och jag tror ingen går runt med huvudvärkstabletter heller? Och nej, jag pallade inte fråga någon lärare eller något om huvudvärkstablett heller. Har hyfsat mycket läxor och prov upcoming, hoppas jag hinner med allt. Engelskprov på fredag - vilket jag hoppas går bra. Svenskinlämningsuppgiftsak till på fredag - kommer jag säkert inte hinna. Har inte ens läst ut boken än. Lol. SO-prov v. 12 - det löser sig.
Nu ska jag nog.. Hitta någon rolig att prata med på msn, sen ska jag sätta mig framför TV:n och kolla på "Dating in the dark", "Desperate housewives" och "Cougar town".
PUSS




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback