8 minuter av mig & Paula, ha ha!

Felicia | 2010-05-26 | 20:57:18
Först spanska imorse. Seriöst, vår spanskalärare är helt blåst. Börjar verkligen undra om hon verkligen vet vad hon gör..? Aja, vi ska inte ha henne nästa år iaf! Sen hade vi slöjd, blev helt färdig med min fjärilsdräkt, ha ha! Kan nog fixa en bild på den, men.. Den är inte så fin, ha ha. Sen hade vi läsning och matte. Efter lunch hade vi biologi - sexualkunskap. Kollade på en tecknad film, ha ha. Ja, jag behöver inte säga mer än det typ. Fick sluta efter det (13.30), för vår SO-lärare (vi skulle ha SO efter då) skulle på ett möte.
Paula och jag stack hem till mig och gjorde chokladbollar och snackade. En HEL DEL. Sen spelade vi in den här videon av någon anledning, ha ha?
Aja, enjoy!
(förlåt, för att det blev 8 dryga minuter..)





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback