Galet!

Felicia | 2010-05-16 | 21:49:46
Ja, har inte riktigt bloggat på hela helgen. Men nu kommer lite uppdatering.

I fredags när vi skulle hämta mammas arbetskamrat, så.. Kom Oscar istället, haha. Det var mammas ena konfirmationspresent (överraskning) till mig. Jag var chockad hur länge som helst efteråt, jag hade verkligen ingen aning om att han skulle komma haha!

Och igår så konfirmerades jag då. Var fett nervös, haha. :(
Men det gick bra och så. Och Nicole kom också dit (mammas andra överraskning).
Jag fick ett jättefint halsband av Oscar, fniss, fjärde boken i twilight-serien av Pär Vers och 1800 kr och en platt-TV.
Hihi, nu ska här köpas konsertbiljetter!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback