Göteborg!

| 2010-05-14 | 09:22:15
Nicolebästis sov här i onsdags, hihi. Vi satt och spelade "The Simpsons game" i typ 4 ½ timme, haha. Det var skitsvårt! Och igår åkte vi till Göteborg, fniss. Vi kollade på lägenhet med pappa, sen var vi typ vid väldigt många sjöar och kollade/fotade. Det var jättefint iaf. Sen handlade vi på ett magiskt ICA, hahah. Sen åt vi på McDonald's (där jag f.ö tog en ballong) och sen stack vi och kollade lite i affärer, och vi letade efter KICKS hur länge som helst! Det låg typ helt gömt och när vi väl hittade det, så hade det stängt .__________________.
Men det var skitkul iaf!

Idag måste jag städastädastäda inför min konfirmation också. Och idag ska jag slänga upp bilder på klänningen och skorna jag ska ha!
Men först måste jag äta frukost, PUSS.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback