Fått en flaska i huvudet, legat sövd på akuten.

Felicia | 2010-11-06 | 18:58:26

Värst vad jag langar egobilder! Får fixa bilder på något annat nu ju.

Var ju ute och gick innan. Inte kul alls faktiskt, haha. Det var riktigt kallt ute och jag hade ju precis duschat, så.. Det var inte härligt alls. Men vi gick ändå i en timme. Efter det tog jag på mig myskläder och lade mig under ett täcke i soffan, haha. Sjukt härligt!
Nu har jag fixat lite låtar till mobilen som jag kan lyssna på imorgon på tåget när jag åker hem. Underbart. Men nu ska jag faktiskt fixa mig lite, för vi ska iväg på karaokekvällen. Senare kanske det blir film och popcorn? Vi får se!

(+ jag och min fina underbara pojkvän har 4 månader idag! Älskar honom såååååååå mycket, ih. ♥)




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Emilia
2010-11-06 | 20:10:34

Åh så söt :D och grattis till månadsdagen!

▲ Jossie
2010-11-06 | 23:39:35

hej! nu är vinnaren i dagens blogg utsedd! in och kika ifall just DU vann! :)



om inte önskar jag dig bättre lycka nästa gång!



Kram Jossie @ haringavenner.blogg.se

▲ Joanna
2010-11-09 | 16:00:29

du är asfin! <3

och grattis till dig och jacob.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback