Här är allt förlorat.

Felicia | 2010-11-10 | 16:00:26


Sitter och lyssnar på Hästpojken, omnom. Underbart. Om en halvtimme tar jag bussen till Malmö, där mamma hämtar upp mig, sen drar vi vidare till Lund för att kolla min praoplats och få papper påskrivna osv. Asbra. Ikväll är det Grey's Anatomy också, asbra. Har dock missat några veckor nu, men ah.
Fick tillbaka matteprovet igår kom jag på. Cheyen med alla rätt här, ja. VG/MVG prov nästa vecka. Måste fixa detta så att jag kan få mitt MVG i betyg!!!11

Har asmycket läxor att göra också. Får nog göra det ikväll, eller när jag kommit hem från Lund. Har en kemi labrapport jag ska lämna in på fredag. Har också en slags "uppsats" om musikhistoria i Storbritannien att bli färdig med till på fredag. Dock är vår engelsklärare så konstig, så vi får bara jobba på lektionerna i skolan?!?!? Aja. Hoppas det blir bra iaf.




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Joanna
2010-11-11 | 07:35:40

ahmagad. du är alltid så söt, det är knasigt. <3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback