I wanna see your face and know I made it home.

Felicia | 2010-11-05 | 19:35:55


Dom senaste dagarna har det inte hänt särskilt mycket. Har mest spelat Robot Unicorn Attack och lyssnat på bra musik. Fast det är inte så fel det heller. Har också tjockat mig lite på godis, tagit egobilder (som den ovanför) och kollat på film. Igår kollade jag bl.a på "The last airbender" (som var asbra ändå. Längtar efter en fortsättning, jao!) och "The benchwarmers" (som var asrolig, verkligen. Min typ av humor. Men den hade också ett budskap typ emot mobbning). Båda filmerna var värda att se tycker jag!
Idag så åkte jag, pappa och lillebror till Trollhättan för att handla grejer till volleybollen. Jag och Paula ska ju vara Avatars, så jag var ju tvungen att införskaffa blå färg! Så då åkte vi dit och köpte kropps- och ansiktsfärg. Skönt att det är gjort nu. Peppar lite till volleybollen, kommer att bli awesome. Och SJÄLVKLART kommer vi att vinna över lärarna!

F.ö så peppar jag november nu somfan! November kommer verkligen att bli asbra. Jag tror att min klass ska ha ett disco på fredag? Är osäker. Och om två veckor är det dags för konsert - älska! Bullet For My Valentine! Och ytterligare en vecka till efter det är det dags för Johnossi. Asbra!




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Artan
2010-11-05 | 21:46:41

Hej, hur mår du idag då?

Puss! :)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback