Like a firealarm, in a city made of ice.

Felicia | 2010-11-26 | 16:41:00
Ett inlägg bara så att ni ska veta att jag lever!

Blev inte bfmv förra helgen, haha. Jag och Jacob orkade inte (det blev lite krångel och sånt som vi inte orkade med) så vi stannade hemma och hade det asmysigt istället. Värt ändå, hihi.
Sen har veckan i övrigt varit helt okej. Haft tre prov, men ja. NU ÄR DET INGEN MER SKOLA FÖR MIG PÅ TVÅ VECKOR. Asnajs. Ska ha prao i två veckor framöver då, med sovmorgon till klockan _elva_. Asbra. Sen är det bara en vecka kvar i skolan, med saker som volleybollen som jag ser framemot. Livet är underbart ibland!




▲ KOMMENTARER ▲
▲ asseking'
2010-11-26 | 17:18:07

ni hade sex istället för att se bullet :*


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback