Pay the price for your betrayal.

Felicia | 2010-11-16 | 16:34:17
Inte orkat uppdatera dom senaste dagarna.
I fredags åkte jag iaf till Landskrona för att träffa Jacob, för första gången på tre veckor. Underbart. Träffade också Sebbe lite innan, så tog han tåget med mig. Sen i lördags åkte vi till Veberöd och var hos mig.
Underbar helg, helt enkelt.

Nu är det ny skolvecka. Rätt mycket nu innan praon som börjar om två veckor. Ska ha matteprov på torsdag, sen har jag kemiprov och engelskprov nästa vecka! Hm. Får hoppas att det går bra iaf.
Just nu ligger jag under en filt i soffan och lyssnar på bfmv, ehe. Bara 4 dagar kvar nu. Kommer bli så himla bra! Och nästa vecka är det Johnossi med Asse, omnom. Måste fixa biljett nu också, haha!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback