Playing my songs is the way I cope with life.

Felicia | 2010-11-19 | 17:37:19
Äntligen fredag, åh.
Igår så var jag med Asse och Paula efter skolan. Jag tror seriöst det är något fel på oss. Vad är det med mina vänner?! HAHA. Vi låg i Paulas säng (eller ja, Asse tog ju all plats, så jag blev tryckt mot väggen, och Paula trillade ner på golvet två gånger) och så lyssnade vi på riktigt gamla låtar och "dansade". Skrattade så jag fick kramp i magen, men gud vad kul det var!

Duschade för någon timme och sen och ligger nu under en filt i mjukisbyxor, mysiga strumpor och med min fredagsmys-tröja och kollar på Family Guy. Underbart.
Imorgon drar jag till Jacob och på kvällen blir det bfmv. OMNOMNOM. Kommer bli så jävla bra!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback