Strange, in your perfect world.

Felicia | 2010-11-06 | 13:32:13


Snart är lovet slut, jao. Lite synd ändå, men det gör inte mig så mycket. Saknar ändå skolan och mina vänner. Har ju varit uppe i Göteborg (eller ja, Lilla Edet) hela lovet, så har ju inte kunnat träffa mina vänner. Så det ska bli skönt att träffa dom nu i skolan.

Har nästan precis duschat också, vaknade inte förrän klockan halv elva idag. Åh, älskar att sova länge. Så himla härligt! Men ja, nu har pappa försökt att få med mig och min lillebror att gå ut och gå ett tag, så nu ska vi göra det! Ikväll är det karaoke kväll på gården där pappa bor hahaha. Ska bli kul..........




▲ KOMMENTARER ▲
▲ Artan
2010-11-06 | 14:35:57

Haha vad gjorde du för kul? Jag tog de bara lungt :)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback