Va fan, vet du ingenting?

Felicia | 2010-11-08 | 17:17:05
Var jag den enda som inte såg på EMA igår? Ehe. Ville se det, men orkade inte.
Hade också problem att sova sen. Jag var trött, men jag kunde inte somna. För mycket tankar som snurrade runt i mitt huvud antagligen.

Första skoldagen idag efter lovet. Riktigt segt, var riktigt trött. Men vi fick tillbaka fysikprovet vi gjorde för typ tre veckor sen haha. Uppnådde vissa mål på VG/MVG kriterier, så jag är asnöjd! Har aldrig fått mer än G på ett fysikprov innan haha, så jag var riktigt nöjd! Så nu hoppas jag att jag kommer att höja mig till VG denna terminen. Nu har jag druckit varm choklad och lyssnat på musik. Spelat lite gitarr också. Underbart. Nu ska jag nog göra lite läxa. PEACE.





▲ KOMMENTARER ▲
▲ ÅSA
2010-11-08 | 18:39:25

Låter bra det :)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback