How did we get here?

Felicia | 2010-10-19 | 17:06:29
Livet är ändå rätt bra. Hade fysikprov igår och det gick fakiskt riktigt bra (hoppas jag), med tanke på att jag var jättesäker på att det skulle dåligt och att det skulle vara jättesvårt osvosv. Men ja, jag är nöjd!
Annars händer det väl inte så mycket. SNART HÖSTLOV JU. ASBRA.

  • Day 28 – A song that makes you feel guilty
    Finns det ens en sån? Lite denna, kanske, lol.

  • Den Svenska Björnstammen - Allting Kommer Bli Bra.

  • Day 29 – A song from your childhood
    Oj.. Hmm. Jo, denna! Haha, kunde dansen när jag var liten?!

  • Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje).




    ▲ KOMMENTARER ▲
    ▲ Joanna
    2010-10-19 | 17:55:07

    den svenska björnstammen <3

    ▲ Alva
    2010-10-20 | 17:21:32

    Haha, The Ketchup song!


    Skriv din kommentar här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Bloggadress:

    Din kommentar:

    Trackback