Jag behöver dig igen, igen, igen.

Felicia | 2010-10-31 | 09:25:21
Tänkte bara uppdatera lite. Det är lov nu ju, vilket känns riktigt underbart. Behöver verkligen lov. En liten paus från skolan. I fredags hade vi en riktig tjockis-dag i skolan. På svenskan hade vi vernisage, eftersom vi har jobbat med artiklar och sånt. Så då hade två killar i min klass bakat kladdkaka och muffins, och så drack vi cider också. Åh, vad gott det var! Åt hur mycket som helst, känns det som. Man åt bara för att det var så himla gott, blev ju mätt nästan direkt haha. Och just nu befinner jag mig i Sjöbo. Vi ska snart åka och kolla min lillebrors bandymatch, sen åker vi hem till pappa i lilla Edet! Asse kommer dit på tisdag och håller mig sällskap, ih. Och på söndag åker jag hem till Skåne igen!




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback