Nobody said it was easy, but no one ever said it would be this hard.

Felicia | 2010-10-12 | 19:49:22

Han är världens finaste och han är min, min, min.

Har inte bloggat på hela helgen. Men ja, har varit med den fina pojken på bilden så har inte haft tid helt enkelt!
Så nu kommer jag langa mååånga låtar, som jag gjorde förra veckan också, när jag missade att blogga, hehe.

  • Day 19 – A song from your favorite album
    Så vacker låt. Från världens bästa band. Mmmmmm. <3

  • Tokio Hotel - World Behind My Wall.

  • Day 20 – A song that you listen to when you’re angry
    Haha, så underbart att lyssna på det när man är arg.. Asbra låt också!

  • Bring Me The Horizon - Chelsea Smile.

  • Day 21 – A song that you listen to when you’re happy
    Mysig låt, hehe.

  • Air Traffic - Shooting Star.

    Och så dagens låt!

  • Day 22 – A song that you listen to when you’re sad
    Så jävla bra låt. OMNOM. Fin också ju.

  • Bullet For My Valentine - Road To Nowhere.




    ▲ KOMMENTARER ▲

    Skriv din kommentar här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Bloggadress:

    Din kommentar:

    Trackback