I promised I'd never sing of love, if it doesn't exist.

♫♪♫♪ | 2010-10-04 | 09:16:40
Har inte kunnat blogga på hela helgen.
I torsdags var jag på Kyrkans Unga med Paula och kom hem halv tio. I fredags åkte jag till pappa i Göteborg och kom hem igår, också runt halv tio. Så har inte riktigt haft tid. Så alla "30 songs in 30 days"-låtar för 4 dagar får komma på en och samma gång nu!

  • Day 10 – A song that makes you fall asleep
    Alltså.. Inte somna, men den är väldigt lugn och fin.

  • Jason Walker - Down.

  • Day 11 – A song from your favorite band
    Världens underbaraste band. Kommer alltid vara. En gammal favoritlåt.

  • Tokio Hotel - 1000 Meere.

  • Day 12 – A song from a band you hate
    Finns ingen artist/band jag direkt hatar, men om jag måste välja, så..

  • Chris Brown - With You.

  • Day 13 – A song that is a guilty pleasure
    Shit.. Har verkligen ingen aning vilken låt jag ska sätta in här?! Så nu tar jag bara någon. @:

  • Paramore - The Only Exception.




    ▲ KOMMENTARER ▲

    Skriv din kommentar här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Bloggadress:

    Din kommentar:

    Trackback