En sån som jag.

Felicia | 2010-09-01 | 20:23:01
Dryg dag. Halva klassen om inte mer är sjuka, eller ah, har ont i halsen och är förkylda. Så vi går runt och smittar varandra osvosv. Usch.
Hade uppsjungning idag på musiken också, det gick faktiskt bra, eftersom jag är en av dom som har ont i halsen. Hade hemkunskap efter det, var så trött att jag nästan somnade! Eller ja, jag hade kunnat somna.
Har träffat Jacob idag också. Han tog bussen för en halvtimme sen och jag ska gå och duscha så fort jag skrivit färdigt detta. Sen ska jag dricka te (!!!!!) och äta lite glass, kolla på TV och umgås med mamma. Sen ska jag nog gå och lägga mig rätt tidigt ikväll. Måste bli frisk ju!



& grattis till Kaulitz-tvillingarna!





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback