Playing God.

Felicia | 2010-09-25 | 10:33:55


Min nya pimpiga fredagsmys-tröja!

Missade att blogga igår, för jag var ju på bio med Paula, Asse och Wilma & såg "I rymden finns inga känslor". Den var asrolig, btw.
Så nu får ni två stycken låtar ur "30 songs in 30 days"-listan.

  • Day 04 – A song that makes you sad
    Nostalgi. Vill tillbaka till 5 mars, åh.

  • Tokio Hotel - In Your Shadow (I Can Shine).

  • Day 05 – A song that reminds you of someone
    Har inget speciellt att säga om låten. Den är sjukt fin iaf.

  • Falling Up - Fearless (250 And Dark Stars).
    Om en halvtimme drar jag till Lund för att träffa Jacob och Sebbe, sen följer Jacob med tillbaka till Veberöd, hehu.
    Ska kolla på Idol på TV4 play, för jag missade ju nästan hela programmet igår pga bion, haha.




    ▲ KOMMENTARER ▲
    ▲ josephine
    2010-09-26 | 13:01:33

    sv: tack :D allt bra ?


    Skriv din kommentar här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Bloggadress:

    Din kommentar:

    Trackback