All you need is reason to believe.

Felicia | 2011-04-04 | 18:58:11
Har inte skrivit här på snart en månad. Var det inte jag som skulle bli mer aktiv?
Ska nog börja med en sån "30 days" lista för att börja bli mer aktiv eller något. Vi får se om jag orkar.
Vad har hänt under denna månaden då? Nationella proven i kemi. Det gick nog hyfsat bra, tror jag! Och redan nu på fredag drar nationella i engelska igång. Tar det aldrig slut? :c
Har spenderat alla helger med världens bästa pojkvän och varit lycklig. Han gör allting så mycket bättre. Pratar med honom på skype just nu, han övar till sitt spanskaprov, hihi. Duktig_pojkvän!
Är lite halvt sjuk, så sitter under en filt i min soffa och bara tar det lugnt. Älskar vädret, våren är ju här nu!
Lycklig_enhörning osv. Jag mår bra!





▲ KOMMENTARER ▲
▲ Astrid
2011-04-06 | 08:49:37

Åh du är så himla fin.

Vi måste verkligen träffas snart <3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback