'cause you keep me from falling apart.

| 2011-04-07 | 18:55:56
Jag vill bara skrika ut till hela världen att jag älskar dig. Att det är du och jag. Jag vill att alla ska höra. Jag vill att alla ska veta. Veta att jag är din. Och att du är min. Att vi tillhör varandra.
Vi är ihopkopplade, du och jag. Det går inte att sära på oss. Vi hör ihop. Precis som två pusselbitar. Och även om en del saker har förstört lite av bandet mellan oss, så har det växt ihop igen - starkare. För det finns ingenting vi inte klarar av. Vi har klarat oss ända hit och vi ska klara oss ännu längre, eller hur? Vi hjälper varandra ända fram till evighetens slut. För jag skulle inte klara mig utan dig. Det är ju du som får mig att må som allra bäst. I dina armar är jag som lyckligast och stunderna med dig betyder mest. Alla stunder med dig. Allt från att bara sitta på ditt rum med en påse godis, en coca cola flaska och en gitarr till att gå på bio och gå på stan. Med dig mår jag som bäst och ingen annan kan få mig att må så bra som du kan. Jag menar verkligen det. Känslan jag får i kroppen när du är i närheten.. Den går inte att beskriva. Det känns som om leendet i mitt ansikte går ända till öronen, jag blir knäsvag och fjärilarna i min mage vaknar till liv. När du håller om mig och kysser mig.. Jag kan inte beskriva känslan. Det är som om en elektrisk stöt går genom hela kroppen. Det är det bästa som finns. Du är det bästa som finns.
Och i mina ögon är du det absolut finaste som finns. Dina ögon är så otroligt fina och fulla med kärlek. Ditt leende är så underbart. Det får hela ditt ansikte att lysa upp. Hela ditt ansikte, din kropp, din personlighet.. Allt är så perfekt. Alla ord du säger till mig går rakt till mitt hjärta och jag blir varm och det där leendet dyker upp igen. Alla små detaljer betyder så mycket, gör så mycket. Bara när du säger att du älskar mig blir jag helt pirrig i hela kroppen. Jag kan se på dig att du menar det.
Jag älskar alla små saker du gör också. Som när du leker med mitt hår, pussar mig på kinden eller näsan, spelar trummor på mina ben när jag sitter i ditt knä, står bakom mig och håller om mig, allt. Det känns så bra. Så otroligt bra. Allt med dig. Det känns så rätt.
Älskling, vi kommer gå hand i hand genom hela livet. Jag kommer aldrig, aldrig, aldrig att släppa taget. För jag utan dig, är som himmeln utan sina stjärnor. Du lyser upp mitt liv och gör det ljust och färgglatt.
Du är mitt liv, min värld, min soulmate.
Du och jag. Det är så det ska vara.
Jag visste det redan för 9 månader sen. Det är du, du är den rätte för mig. Du är min prins.
Jag älskar dig, Jacob. Över hela mitt hjärta, runt jorden en miljon gånger och tillbaka igen. Och väldigt mycket mer. Inga ord är tillräckligt fina för att användas till dig, till oss, men jag försöker förklara för dig så bra jag kan.
Mitt hjärta är ditt, nu och föralltid. Jag lovar dig.
Grattis till 9 månader och en dag, finaste. <3





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback