Every time you lose it sing it for the world.

Felicia | 2011-04-22 | 17:36:03
Har inte bloggat på ett tag nu, men har varit med Jacob i en hel vecka! Åkte till honom förra fredagen och var där till i söndags, då åkte vi upp till min pappa i Lilla Edet och var där tills igår! Där gjorde vi inte så jättemycket. Vi var ute och fotade, kollade på film och sånt mysigt. Igår då så åkte vi tillbaka till Lund och var hos hans mamma. Vi gick också och såg Magnus Betnér på Mejeriet. Det var riktigt roligt! Och idag har jag varit på Nova Lund med mamma och shoppat lite! Så jag har haft ett underbart lov änsålänge. Och imorgon så åker jag tillbaka till Lund för att träffa Jacob igen och på söndag ska vi fira Paula som fyllde år i tisdags! Har ert lov varit lika bra som mitt?





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback