I wanna free fall out into nothing.

Felicia | 2011-04-05 | 18:44:31
Tror det spökar här hemma, alltså.. Imorse innan jag skulle gå till skolan låg alla mina linnen på golvet i mitt rum. Och tydligen var det inte min lillebror? Fast jag tror nog ändå det..

Fick reda på resultatet av nationella i kemi idag, eller ja, den skriftliga delen. Var jätteorolig att jag inte skulle bli godkänd, för det krävdes ändå rätt mycket för det. Men jag blev faktiskt godkänd, ehe! Så jag är nöjd, för det var ändå sjukt svårt. Har inte mycket mer att skriva. Det är inte så mycket som händer om dagarna.
Eller jo, en sak också! Skulle egentligen ha spelat in en cover idag, men det blev inte så. Sååå, imorgon kanske det kommer upp en cover här.
Nu ska jag plugga till mitt idrottsprov som är om två dagar!





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback