I will be all that you want.

Felicia | 2011-04-11 | 20:32:16
Idag har ändå varit en helt okej dag. Halva dagen i skolan har varit en slags temadag - "mångfald". Tror jag skrev om det för några dagar sen. Iallafall, så hade jag break dance imorse i två timmar. Inte direkt det bästa sättet att starta en måndagsmorgon om man vanligtvis börjar klockan halv tio. Det var svårt, men väldigt kul! Efter det hade vi en station som hette "jämställdhet", pratade lite om det och kollade på korta filmer. Efter det skulle vi vara på en station som hette "funktionshinder", men den blev inställd eller något, så vi fick hoppa in i gruppen om "religion" och lyssna på en man som pratade om hinduismen. Tbh, så var det rätt tråkigt. Jag var redan rätt så trött, så jag lyssnade inte till 100 %. Efter det fortsatte skoldagen som vanligt, rätt lugnt. Men det var riktigt skönt att komma hem sen och bara vila.
Har hunnit prata lite med Jacob i telefon också. Åh, varför ska han vara sjuk? Vill vara hos honom och ta hand om honom. Men jag kan ju inte det. :c

Har precis kollat på det senaste avsnittet av Skins också. Hehdhwioöhuwe, älskar det programmet. Någon annan som kollar på det? Annars - gör det! Blev helt chockad nu i slutet av avsnittet, fick nästan panik. Kan knappt vänta till nästa vecka, vill fortsätta kolla nu. Det kan ju inte bara sluta såhär?!





▲ KOMMENTARER ▲
▲ Joanna
2011-04-11 | 23:46:45

knasboll, du är så fin


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback