What's my age again?

Felicia | 2011-04-26 | 16:47:01
Är glad. Jätteglad faktiskt. Det har varit skitvarmt hela dagen och jag blir glad av fint väder. Det känns ju som om sommaren är här?! Och det är bara typ tre dagar kvar tills det är helg + att jag inte kommer vara i skolan på fredag. Ska till Mega Musik i Helsingborg på en sådan heldag till alla som sökte första och andrahand dit (= en heldag med Jacob, hihi). Det enda jobbiga med det är att jag måste ta bussen härifrån astidigt på morgonen, men ah.. Jag överlever nog.

Åt en mjukglass efter skolan också, omnomnom tjockis.. hehe. Men det kändes bra, okej? :(
Nu ska jag återgå till att göra ingenting, kanske sätta mig ute på balkongen en liten stund.




▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback