Where oceans bleed into the sky.

Felicia | 2011-04-12 | 16:55:11
Hade ännu en temadag idag i skolan. Fast hela dagen istället för bara halva.
Först på morgonen var vi på en station som hette "funktionshinder" och pratade om döva människor. Lärde oss lite teckenspråk också. Efter det så skulle vi till "fördomar", där spelade vi ett spel där man skulle ha åsikter om olika saker. Men det var lite svårt att förstå. Och sen hade vi hemkunskap! Bakade något italienskt bröd. Jag gillar hemkunskap och att baka, så jag tyckte det var riktigt kul faktiskt. Efter lunch hade vi "värderingsövningar" som handlade om jämställdhet mellan tjejer och killar och till sist så hade vi fika och utvärdering. Det har ändå varit rätt kul. Men imorgon är det dags för nationella igen.. usch. :(

Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och tar det lugnt. Ska snart städa på mitt rum och ikväll är det dags för desperate housewives!
(förresten, så har mitt öga blivit väldigt rött. Hoppas att det inte är ögoninflammation..)





▲ KOMMENTARER ▲
▲ Astrid
2011-04-23 | 00:33:02

Åh, du är så fin <3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback