You say that I'm messing with your head.

Felicia | 2011-04-10 | 20:52:44
Har ju spenderat hela helgen med Jacob.
Han kom hit i fredags vid halv fem tiden, vi satt och pratade ett tag, åt pizza, kollade på talang och sen somnade vi ändå rätt tidigt. Antar att vi var rätt trötta efter nationella i engelska som vi också hade i fredags. Sedan vaknade vi redan vid åtta i lördags. Jag vaknar bara så tidigt med honom alltså, haha! Vi låg kvar i sängen och pratade om allt och ingenting, sen gick vi upp och åt frukost vid halv elva kanske. Jag tog mig en dusch, sen fixade vi oss, stack och åt glass och sedan åkte vi till lund! Det var ju riktigt fint väder i lördags, så vi var ute hela dagen och t.o.m lite på kvällen. Det märks nu att våren är här! Eller iallafall på väg.
Idag mådde inte Jacob bra alls. Han hade ont i halsen och feber. Så jag fick ta hand om honom lite, så vi har sovit en del nu under dagen, sen tog jag bussen hem vid sex. Hoppas han kryar på sig nu, det är ju snart påsklov!

Just nu sitter jag och kollar på Bones, har druckit te och ätit popcorn, ehe. Har det blivit en vana att jag alltid äter något onyttigt (chips, godis osv) så fort jag har åkt ifrån Jacob? Haha, det verkar så.
Snart börjar en film på tv som jag ska se!





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback