You were fake, I was great.

Felicia | 2011-04-25 | 17:10:37
Skulle till Jacob i lördags och fira påsk och hade rätt bråttom till bussen, så hann inte skriva något inlägg innan. Vi firade hos hans farmor och farfar med hela hans släkt (på sin pappas sida) och det var jättetrevligt och mysigt! Efteråt så åkte vi hem till hans mamma och sov där. Igår gjorde vi inget speciellt, bara tog det lugnt och sen hämtade mamma mig runt fem. När jag väl var hemma så hann jag bara fixa mig, sen skulle jag gå ner till pizzerian och möta asse och paula! Vi köpte pizza, läsk och godis och åkte sedan hem till paula. Vi "firade" också henne lite eftersom hon fyllde år i tisdags. Det var lika kul och mysigt som det brukar vara, hehe!

Så imorse hämtade mamma mig hos paula så åkte vi vidare till Malmö. Vi stannade till och handlade lite frukost till mig sedan åkte vi hem till mormor. Där åt vi frukost och jag fick mina converse som mormor hade köpt i Kina, hihi! Ett par rosa, ett par vita och ett par rosa Ed Hardy typ. Min lillebror fick också två par, men mormor visste inte vilken storlek han har, så hon tog samma som till mig. De passar nog inte honom, så jag hoppas att jag får dem, ehe. Sen låg vi i mormors trädgård och solade, för det har ju varit skitvarmt idag?! Blev lite brun iallafall! Nu sitter jag bara hemma och gör ingenting. Ska nog ta en dusch nu och sen kolla på Skins!





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback