You're fucking perfect to me.

Felicia | 2011-04-14 | 20:06:30
Bloggade inte igår, men hade inte riktigt lust. Dock var det en rätt bra dag ändå.
Hade nationella i engelska på morgonen och det gick nog rätt bra.. hoppas jag! Efter det hade jag bild, vilket är kul. Sen, istället för att ha matte, så skulle vi gå till gymnastiksalen och lyssna på Armand Krajnc när han berättade om sitt liv osv. Det var rätt intressant och roligt! Och istället för att ha SO på eftermiddagen, som är min sista lektion, så skulle jag ha en spanska redovisning för sjuorna. Inte själv då, haha. Men vi har jobbat med ett tema på spanskan i några veckor och skulle nu redovisa det. Tyckte synd om sjuorna faktiskt. Det var rätt långtråkigt och de kan knappast ha förstått vad vi pratade om - det gjorde vi knappt själva..

Idag har också varit en bra dag! Fick veta att jag fick MVG på idrottsprovet vi gjorde förra veckan. Är riktigt glad över det faktiskt! Fick också veta att jag kom in (preliminärt) på Rytmus, som var mitt förstahandsval till gymnasiet! Gladgladglad!
Men nu ska jag fortsätta plugga till mitt SO-prov om andra världskriget som jag har imorgon.. Och vet ni vad som mer händer imorgon? LOVET BÖRJAR!





▲ KOMMENTARER ▲

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback